Audyt twojego sklepu odzieżowego w internecie
Która marka modowa nie sprzedaje dzisiaj przez Internet?
Nie da się ukryć, że zdecydowana większość firm z branży fashion po prostu działa w Internecie.
Jeśli zatem również i Ty sprzedajesz produkty swojej marki w sklepie odzieżowym przez Internet lub dopiero zamierzasz to zrobić to koniecznie sprawdź, czy robisz to prawidłowo.
Dzięki mini audytowi Twojego sklepu internetowego dosłownie w parę minut sprawdzisz czy Twój sklep spełnia wymogi prawne. Po samodzielnym przeprowadzeniu tego mini audytu będziesz wiedzieć:
- jakie dokumenty powinny znaleźć się na stronie Twojego sklepu,
- o czym powinnaś informować swoich klientów,
- kiedy i na co potrzebujesz zgody swoich klientów,
- a także ewentualnie co potrzebujesz dodatkowo sprawdzić lub zmienić.
Zamiast godzinami szperać w Internecie, dostaniesz od mnie najważniejsze informacje w pigułce, które możesz wykorzystać od zaraz.
Wystarczy, że podasz swój adres mailowy, a pocztą elektroniczną wyślę Ci link do pobrania mini audytu twojego odzieżowego sklepu internetowego, za pomocą którego możesz samodzielnie sprawdzić czy w Twoim sklepie internetowym od strony prawnej wszystko jest tak, jak należy.
Zostawiając swój adres mailowy będziesz otrzymywać ode mnie również informacje o nowych wpisach na blogu. Jeśli jednak zmienisz zdanie to w każdej chwili możesz się wypisać.
Pamiętaj też, aby zapisie potwierdzić subskrypcję. Tylko wtedy otrzymasz ode mnie obiecaną wiadomość i mini audyt. Przykro mi, ale zdarza się, że moje maile lądują w spamie. Gdyby zatem mój mail do Ciebie nie dotarł, sprawdź folder spam.
Pozdrawiam Cię serdecznie,
Irena Pacholewska-Urgacz
radca prawny